2012. október 2., kedd

Javított VMW-s déli pályaudvar és környéke

Javítottam a pályán pár dolgot:
- több száz méterrel odébb húztam az egészet mivel hogy a koordináták szerint nem ott volt ahol kellett volna lennie, így a betöltött domborzat sem stimmelt, mostmár nagyjából stimmel
-lecseréltem a csíkos vágányokat
-lecseréltem a route templatet a "magyaralap"-ra.

Pálya letöltése (aki szeretné folytassa a pályát, de jó lenne ha ezt jelezné is a többieknek nehogy párhuzamosan 2 pályát kezdjenek építeni)

Ami kell hozzá, természetesen a régi railworksos alap cuccok (amik ugye az új vásárlóknak már dlc-k....)

Ezen kívül az előző bejegyzés vágánycsomaga : http://railsimulator.hu/letolt.php?id=14
És a VMW csomag: http://railsimulator.hu/letolt.php?id=12


4 megjegyzés:

  1. Valaki le írná,hogyan kell felrakni működőképesre?!!!! Köszönöm!! (email: edu2235@gmail.com )

    VálaszTörlés
  2. Egy apróságot javítottam benne, az úgy nevezet változó kiírások mint a %d (szám) vagy %s (stinrg) eme fordításba, sikerült szóközt rakni bele, így már is ezek a dolgok nem működtek.

    Akinek kellene itt a módosítás:
    http://terno.hu/letolt/Languages.zip

    Azt bánom hogy 2012 óta semmi bejegyzés nem került a blogra, a tulaj feladta a törekvéseit?

    VálaszTörlés
  3. Hoygan kell működőképesen felrakni?? valaki pls. (zoltanilyes60@gmail.com)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valaki eltudná nekem küldeni a jelzőcsomagot és a Pályacsomagot, mert nem lehet innen letölteni.

      Törlés